ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק): חוק הגנת הצרכן – ביטול עסקה
החלפתמוצר או ביטול עסקה אפשריים באמצעות הצגת חשבונית תוך 14 ימים מיום קבלתהמוצר. במקרה של מוצרים, הזכות לביטול תחול רק אם המוצר לא נפתח.
הביטול/החלפה יעשה אך ורק בהודעה שתשלח בכתב (מייל/פקס) לכתובת info@la-cuisines.co.il או באתר בדף ביטולים. ההודעה תכלול את פרטי ההזמנה: מספר הזמנה, שם הלקוח, פרטי ההתקשרות.
במקרהשל ביטול, יוחזר ללקוח מלוא הסכום ששולם, בניכוי דמי ביטול בסך 100 ₪, או5% מסכום העסקה (לפי הנמוך מביניהם). ההחזר יבוצע תוך 7 ימי עסקים מאישורהביטול, באמצעי התשלום בו שילם הלקוח.
הזיכוי במקרה של החלפה הינו אישי ולא ניתן להעברה או למכירה. החלפת פריט תהיה בשווי ערכו בעת ההחלפה.
אםסופק המוצר ללקוח, חלה על הלקוח חובת החזרת המוצר אל החנות עצמה. מוסכם כיהלקוח יחזיר את המוצר במצב מקורי, באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/אונזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא, תוך 2 ימים עסקים מיום הודעת הביטול. עלותההחזרה תחול על הלקוח.
מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יחוייב בתשלום מלא בגין דמי משלוח, וזאת במידה והמוצר כבר נשלח ללקוח.
החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:
נפלה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
במקרהואזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הזמנה, רשאית החנות לבטל את המכירה ו/אולהציע מוצר חלופי שווה ערך. הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.
מקרים בהם לא ניתן לבטל עסקה:
מוצרי מזון,מוצרים מותאמים אישית, מוצרים שיש בהם פגיעה בשיקולי בריאות או היגיינה.